Sunday, April 20, 2008

Fuh... Jom kite semua jadi camni!! =)

First of all, saya nak mintak maap banyak-banyak kat sesiapa yang rasa patut dimintak maapkan. Dah lama nak update blog ni, tapi... (isilah dengan berapa banyak alasan pun =P)
Anyway, just want to share this clip with everyone. It's from a reality TV program organized in Indonesia called "Pemilihan Dai Cilik (PILDACIL)".

This one features Nadia (she's really, really talented!!) and in this one she moved the audiences and the judges to tears. She's talking about the various 'seksaan' that humans would get during the after-life if they sinned here in life. Check it out! Totally inspiring and moving... At least there's still some real quality television program these days right??


1 comment:

Saadah said...

WAHH...tahniah dayah!finally, dapat gak update satu entry.congrats!! mari kita menjadi seperti nadia..setiap kebolehan diri digunakan untuk menarik org mengingati Allah swt~~ kita manusia yang lemah, tapi kita ada kekuatan bila kita pasakkan cinta pada Yang Maha Kuasa. :)
Mati itu pasti..namun sudahkah kita bersedia dan yakin dengan bekalan yang perlu kita siapkan untuk menuju destinasi abadi?hmm..